Od kilku dni w naszym mieście, widzimy coraz bardziej zakrojoną akcję promocyjną Odry Opole związaną ze zbliżającym się meczem w Pucharze Polski. Przypomnijmy, że 12 marca o godz. 18:00 na stadionie przy Oleskiej, rozpocznie się bój awans do półfinału Pucharu Polski. Rywalem Odry będzie aktualny wicemistrz kraju - Jagiellonia Białystok.
Po raz pierwszy w historii Odry, plakaty informacyjne o spotkaniu pojawiły się w ramach tzw. citylightów, czyli ulicznej reklamy zewnętrznej zamieszczonej w formie podświetlanych plakatów w tablicach ogłoszeniowych. Plakaty o wymiarze ok. 1,2 x 1,8 m pojawiły się m.in. tuż przed budynkiem PKP i zwracają swoją uwagę 24h/d, bowiem w nocy są podświetlane, a specjalny materiał wydruku jakim jest backlit, daje wyśmienity efekty.
Kampania promocyjna z wielkoformatowymi plakatami widoczna jest także na miejskich słupach ogłoszeniowych, gdzie pojawiły się plakaty informacyjne w formacie B1.