Kolejna szczytna akcja współorganizowana przez Stowarzyszenie Jedna Odra oraz profil Najwierniejsi. Tym razem przygotowane zostały przez kibiców, wyjątkowe maseczki ochronne dla sympatyków Odry Opole. Wykorzystując hasło wyjazdowe na mecz z GKS-em Jastrzębie, wyprodukowano ograniczoną ilość maseczek, które trafiły do wolnej sprzedaży w cenie 10 zł sztuka.
Od 16 kwietnia zgodnie z obowiązującymi przepisami w naszym kraju, wszyscy musimy zaopatrzyć się w maseczki ochronne. Stosowane muszą być w przestrzeni publicznej w związku z pandemią koronawirusa. Odra Opole wychodząc na przeciw oczekiwaniom kibiców, wprowadziła do sprzedaży klubowe maseczki ochronne.
Dziś mija 13.lat od momentu pojawienia się w sieci serwisu Historia Odry Opole. Trzynastka wypadła nam w dobie wielkiego kryzysu epidemicznego, który opanował cały Świat. Mimo wszystko wierzymy, że cała ta sytuacja wróci do normy już niebawem i wszyscy będziemy mogli cieszyć się powrotem chociażby do ligowych rozgrywek. Jak zatem minął nam kolejny rok pracy na rzecz promocji Historii Odry?
Z powodu pandemii koronawirusa wszystkie rozgrywki piłkarskie w Polsce – w tym I ligi, w której występuje Odra Opole – zostały zawieszone. Kibice Odry mogą wykorzystać ten czas na przeanalizowanie dotychczasowych występów drużyny trenera Dietmara Brehmera i znalezienie statystyk które pozwolą później poprawnie typować wyniki zespołu.
Stowarzyszenie Jedna Odra uruchomiło akcję #NieIdźWKoronę, której głównym celem jest zbiórka funduszy na walkę z koronawirusem. Akcja prowadzona jest w internecie m.in. poprzez oficjalny Funpage JO. Aby wesprzeć akcję, wystarczy zakupić racę-cegiełkę, a cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na pomoc w walce z epidemią. Szczegóły przedstawiamy poniżej:
Już 10 kwietnia serwis historyczno-statystyczny Historia Odry Opole www.historia-odry.opole.pl, obchodzić będzie 13. urodziny! Tak, jesteśmy z Wami od tylu lat i wierzymy, że przysłowiowa "trzynastka" okaże się mimo wszystko szczęśliwa w dobie panującego kryzysu oraz przestoju ligowych rozgrywek na całym Świecie.
"Odra szaleje, a Czeladź to k... i cwele" - pieśń na dzień dobry dedykuje przyjezdnym "klub kibica". Zaczyna się piłkarski mecz. Zasad tego sportu nikt nie uczy się z podręczników. Chodzi o to, żeby jedną piłkę umieścić w bramce przeciwnika. Reszta to drobiazgi. Ci, którzy grać nie umieją, wymyślili tabele. Dwa razy w tygodniu można w nich dłubać, przestawiać i obliczać. Znając układ kolejnych meczów, można też prognozować lub "się domyślać".
Marzec 2020 r. przejdzie do historii nie tylko polskiej piłki nożnej. Zmagający z się z niewidzialnym wrogiem Świat - jakim jest koronawirus - zamarł niemal w każdej dziedzinie życia. Odwołane zostały wszystkie imprezy sportowe, kulturalne oraz wprowadzono szereg zakazów i nakazów niemal we wszystkich krajach na naszym globie. Od 12 marca, kiedy to ogłoszono odwołanie rozgrywek I ligi z powodu stanu epidemicznego, stadion opolskiej Odry zamarł w ciszy...
W nawiązaniu do wczorajszej decyzji Zarządu PZPN w zakresie rozgrywania meczów Ekstraklasy, pierwszej i drugiej ligi zgodnie z terminarzem rozgrywek, Polski Związek Piłki Nożnej podkreśla, iż zdrowie zawodników i wszystkich uczestników rozgrywek zawsze było i jest dla PZPN najwyższą wartością.
Do piątkowego meczu z GKS-em Bełchatów, pozostały już tylko godziny. Kibice, którzy pojawią się na stadionie w piątkowy wieczór, zostaną mile zaskoczeni. Jedną z kilku nowości, będą nowe banery reklamowe wokół stadionu. Wśród nich znalazł się jeden, prezentujący zespół Odry wraz ze sztabem szkoleniowym. W tym miejscu każdy kibic, będzie mógł zrobić sobie nie tylko przysłowiowe "selfie". Baner robi spore wrażenie!